Home » Publicaties

Werking Wit-Gele Kruis-netwerk in beeld

Het Wit-Gele Kruis bestaat uit vijf autonome verenigingen. Elk met hun eigen structuur en zorgterrein in een Vlaamse provincie. Daarnaast is er het Wit-Gele Kruis van Vlaanderen. Ook zij zijn een vereniging met een eigen structuur, maar zonder directe zorgverlening. Samen met de vijf provincies vormen zij het Wit-Gele Kruis netwerk. Dat netwerk is onderling verbonden en werkt  samen aan één doel: toegankelijke, kwaliteitsvolle en warme thuisverpleging voor patiënten en mantelzorgers.

Gezond Thuis

In Gezond Thuis vormen zorg en gezondheid de rode draad doorheen vaste rubrieken en bijhorende artikels. Een mooie mix van patiëntenverhalen en getuigenissen met artikels van eigen en externe experten en dat gecombineerd met mooi beeldmateriaal. Het resulteerde opnieuw in vier inspirerende en aantrekkelijke magazines.

Interesse? Je kan je abonneren op het magazine of artikels online lezen via www.witgelekruis.be/tips-en-zorgverhalen.

Lees hier de meeste recente nummers van Gezond Thuis.

Overal Thuis

Overal Thuis is hét vakblad voor de gehele sector thuisverpleging, zowel voor de thuisverpleegkundigen in dienst bij organisaties als de zelfstandige thuisverpleegkundigen.

Dit magazine verschijnt 1 keer per kwartaal en kan gratis geraadpleegd worden via NPTV.be.

Wil je alle publicaties van het Wit-Gele Kruis bekijken?